Garantie & klachten
Op alle producten die u bij Care4Gardens koopt, geldt de wettelijke garantie. Met wettelijke garantie wordt bedoeld dat het aangekochte product moet zijn of moet doen wat de consument in alle redelijkheid van mag verwachten. Op sommige producten zit ook een ander soort garantie namelijk fabrieksgarantie. Op deze vorm van garantie gaan we hieronder verder in. De fabrieksgarantie doet niets af aan de eerder beschreven wettelijke garantie.
Fabrieksgarantie
Op de producten die Care4Gardens verkoopt bieden wij een garantie van 5 jaar op fabricagefouten. In de alinea's hieronder worden de uitzonderingen op deze regel besproken en kunt u de voorwaarden lezen waar u aan moet voldoen om aanspraak te maken op deze vorm van garantie.
NB Schade aangericht door een storm of een andere vorm die niet gerelateerd is aan fabricage valt niet onder deze garantie. Wanneer uw product schade heeft opgelopen door een storm neemt u contact op met uw verzekering.
Afwijkende garantievoorwaarden
Er zijn enkele producten waar afwijkende garantievoorwaarden voor gelden. Eventuele garantie wordt tevens alleen gegeven op fabricagefouten.
Monteren/verwerken is geaccepteerd
Wanneer u ervoor kiest om de geleverde producten te verwerken of u ervoor kiest om deze producten te accepteren. Wij raden u aan aan om voordat u begint met het ingewikkeld/verwerken u eerst de producten schijnbaar op defecten. In het geval dat u toch een defect constateert, willen we u vragen hier foto's te nemen en deze op te sturen naar Care4Garsens. Wij gaan dan snel aan de slag voor u en komen met een passende oplossing.
Wanneer u toch het product zelf heeft gemonteerd of verwerkt kunt u gaan aanspraak meer maken op deze garantie. Wij kunnen het product dan niet meer omruilen waardoor we verder gaan oplossing meer kunnen bieden.
Beschadigingen overkapping/glasplaten melden binnen 48 uur
Wanneer u het defect pas constateert nadat de bezorger is vertrokken, willen wij u vragen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Het meldt u dit liefst binnen 24 uur in een e-mail met de foto's. Monteer deze producten niet. Zoals eerder geschreven kunnen we geen garantie bieden op door u eigen gemonteerde producten.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons te maken door te mailen naar info@care4gardens.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet ouder is in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Neem contact met ons op
- ADRES:
55 Gallaxy Enque, 2568 straat, 23568 NY - TELEFOON: +1 (440) 568 4568
- E-MAIL: sales@yousite.com
OPENINGSTIJDEN
Ma - Zat: 9.00 - 23.00 uurZondag: 11.00 - 17.00 uur