Informatie rondom garantie & retour
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via UWEMAIL@uwwinkel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Uitzonderingen retourneren
Vermeldt hier de uitzonderingen op het herroepingsrecht. Geef ook bij het artikel zelf
duidelijk aan dat deze niet te retourneren valt voor de consument besteld. Let op:
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
- Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
- die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
- die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
- die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
- die snel kunnen bederven of verouderen;
- waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
- voor losse kranten en tijdschriften;
- voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
Garantie
Op alle producten die u bij Care4Gardens koopt geldt de wettelijke garantie. Met wettelijke garantie wordt bedoeld dat het aangekochte product moet zijn of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Op sommige producten zit ook een ander soort garantie namelijk fabrieksgarantie. Op deze vorm van garantie gaan we hieronder verder in. De fabrieksgarantie doet niets af aan de eerder beschreven wettelijke garantie.
Fabrieksgarantie
Op de producten die Care4Gardens verkoopt bieden wij een garantie van 5 jaar op fabricagefouten. In de alinea’s hieronder worden de uitzonderingen op deze regel besproken en kunt u de voorwaarden lezen waar u aan moet voldoen om aanspraak te maken op deze vorm van garantie.
N.B. Schade aangericht door een storm of een andere vorm die niet gerelateerd is aan fabricage valt niet onder deze garantie. Wanneer uw product schade heeft opgelopen door een storm neemt u contact op met uw verzekering.
Afwijkende garantievoorwaarden
Er zijn enkele producten waar afwijkende garantievoorwaarden voor gelden. Onderstaande garantie wordt tevens alleen gegeven op fabricagefouten.
Monteren/verwerken is accepteren
Wanneer u ervoor kiest om de geleverde producten te verwerken of te monteren kiest u ervoor om deze producten te accepteren. Wij raden u aan om voordat u begint met het monteren/verwerken u eerst de producten controleert op defecten. In het geval u toch een defect constateert willen we u vragen hier foto’s van te nemen en deze op te sturen naar KingGlass. Wij gaan dan snel aan de slag voor u en komen met een passende oplossing.
Wanneer u toch het product zelf heeft gemonteerd of verwerkt kunt u gaan aanspraak meer maken op deze garantie. Wij kunnen het product dan niet meer omruilen waardoor we gaan verder oplossing meer kunnen bieden.
Beschadigingen overkapping/glasplaten melden binnen 48 uur
Wanneer u het defect pas constateert nadat de bezorger is vertrokken willen we u vragen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Het liefst meldt u dit binnen 24 uur in een email met hierbij de foto’s. Monteer deze producten niet. Zoals eerder geschreven kunnen we geen garantie bieden op door u eigen gemonteerde producten.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@care4gardens.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Identiteit ondernemer
Care4Gardens
Veldenseweg 238
5914 SZ
Info@care4gardens.nl
06-36502168
80379729
NL861654638B01
Neem contact
- ADRES:
Schepen van ommerenstraat, 251, 6831 MG Arnhem - PHONE: +31 6 36502168
- EMAIL: info@Care4Gardens.nl
OPENINGSUREN
Mon - Sat : 9am - 11pmSunday: 11am - 5pm